• Wpisów:16
  • Średnio co: 23 dni
  • Ostatni wpis:333 dni temu
  • Licznik odwiedzin:3 151 / 392 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 

A więc zacznijmy od tego, że przepraszam was za moją dłuuuugą nieobecność... ;^;
Miałam na naprawdę, dłuuugi czas zabranego laptopa (taaak, poprawianie ocen, gimnazjum i te sprawy...).
Ale wróciłam! Żyję! A chyba to się liczy najbardziej co nie? ^^
--------------------------------------------------
Ale mniejsza z tym, przejdźmy już do wpisu...
A więc, z tego co mi się wydaje, to pierwszy raz odkąd gram w LLSIF znalazłam się z sytuacją w której na obu serwerach (JP i EN - Na obu mam konta) jest ta sama promocyjna UR *^*
A tą UR jest...
Tamtamtam...
Pure You!
Jak to każda promocyjna, będzie miała słabe staty, ale to nie zmienia faktu, że jest śliczna...
(Patrz na obrazek poniżej, serwer JP)

Śliczna, co nie?
Mi osobiście się mega podoba ^^
Emm... a więc drugi temat do omówienia to tło świąteczne na EN, które można zdobyć poprzez zalogowanie się 21.12 - dzisiaj.
Tło również mi się strasznie podoba <33
A z powodu, że już je mam pozwolę także wam cieszyć nim oko :3
PS. Obrazki poniżej - serwer EN.



Tak poza tym, jest jeszcze jedna ciekawa nagroda dzisiejszego logowania, oprócz tła...
A jest nią..
Rarka Leah Kazuno ~! (Obrazek poniżej - serwer EN.)

I ostatnia moja niespodzianka, tym razem z JP, to... Honoka Kosaka SSR <333 (obrazek poniżej)
Moja 5 SSR w życiu <333
Boże, nie wierzę w swoje szczęście!
Tak bardzoooo się cieszę <333

Jak ktoś chce moje id na JP/EN, to pisać pod tym postem proszę ^^
Moje cele związane z LLSIF:
- Do świąt dobije 70 rank
- Do nowego roku dobije 75 rank
- Do ferii (16.01 czy coś takiego) dobije 80 rank
PS. Aktualnie (21.12) mam rank 68.
Napiszę w następnym poście czy udało mi się zrealizować swoje cele :'>

--------------------------------------------------
Dziękuję ~ <3
Dobranoc ~ <3
Juleczqa - Chan ~ <3
 

 

Witam ponownie!
Tutaj Ohara.
Minęły prawie dwa tygodnie, odkąd któraś z nas zamieściła post. No cóż, takie życie.

Ale wróćmy do weselszych rzeczy! Dzisiaj rozpoczął się event, a dokładniej 8 runda Medley Festivalu. Do zdobycia mamy SR "Setsubun" Kotori, która jest naprawdę urocza!
Mi już udało się ją zdobyć, z czego jestem naprawdę szczęśliwa. Definitywnie lecę na tier 1. ;v;

Jak widzicie poniżej, udało mi się znaleźć w top 100 MedFestu. Pierwszy raz zaszłam tak daleko...

A teraz pora na gwóźdź programu! Dzisiaj udało mi się zdobyć 2 zielone bilety.
Spodziewałam się kolejnych rarek, ale to, co się stało, przeszło moje wszystkie marzenia.


Ultra Rare "Victorian" Kotori i Super Rare "Swimsuit" Dia!
Dia jest moją pierwszą kopią tej karty, za to Kotori mogłam zidolizować do ostatecznej wersji.



Piękna, prawda?
No właśnie. To już moja druga zidolizowana URka! Jestem okropnie szczęśliwa, w końcu Koto jest druga w moim rankingu idolek z Muse.
Do następnego wpisu!
- Ohara
 

 

Hello!
Z tej strony Nonna. Wybaczcie, że się opieprzałam trochę, to przez naukę. Mamy zamieszanie z testami próbnymi i nauczycielami,(np dzisiaj zwolnili nas, bo by i tak nikt nie przyszedł na 11 bo dwie lekcje)przez co mało grałam. Ale ostatecznie nadrabiam~!
Ostatnio na JP skończył się event, gdzie można było zdobyć przepiękne Kotori i Maki. Mi samej udało się zdobyć Kotori, ale do następnej dużo mi brakowało. Postanowiłam, że jak tylko zdobędę naklejki to ją zidolizuję.
(tutaj możesz wstawić Ohara te karty, ewen link)
*Ohara: wstawiam linki, bo nie mam zapisanych obrazków kart. Heh.*
Maki: schoolido.lu/cards/1058/SR-Nishikino-Maki-World-Travel-event-Smile/
Kotori: schoolido.lu/cards/1057/SR-Minami-Kotori-World-Travel-event-Pure/

Czyż ona nie jest śliczna? Dodano też nowe karty z aqours z setu Christmas - tutaj możecie go obejrzeć http://schoolido.lu/collection/Christmas/
Ostatnio też udało mi się wyscoucić dobre karty na jp. Nie narzekam ofc, ale nadal marzy mi się ur. XD



*Ohara: Ugh... zazdroszczę ci tej Mari... i Nozomi. Kotori też, w końcu te trzy to best girls. ;v;*
Cóż, następny wpis dodam jak tylko pojawi się nowy event na JP. Wręcz nie mogę się go doczekać. Czemu? Bo do zdobycia mają być moje dwie favo aqours - Dia i Riko. Tam na pewno poszaleję, nie ma bata.
-Nonna
 

 

Witam was po długiej przerwie!
Z tej strony Ohara. To pierwszy wpis od ponad dwóch tygodni... cóż, postaramy się to nadrobić... chyba. xD
W każdym razie wracamy na pingera i wcale nie zamierzamy z nim kończyć!
Ciekawe, kto zauważył, że zmianie uległ wygląd bloga oraz nazwa. Dlaczego akurat "Shunjou"?
ShuNJOu = N - Nonna, J - Juleczqa, O - Ohara. Genialne, nie? B)
CYaRon tak bardzo.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni działo się wiele rzeczy, ale nie chce mi się ich opisywać, dlatego skupię się na "wydarzeniach" z dnia dzisiejszego. Ogłoszony został Score Match z SR Nozomi. Rozpocznie się on jutro o godzinie 100 (podawana jest 90, ale wiadomo, różnica czasów). Chyba, że wyniknie jakiś problem (a tak było podczas ChalFestu) i konserwacja serwera się przedłuży.
Miejmy nadzieję, że nie.
To byłoby na tyle, bo nie mam siły, żeby napisać coś więcej.
*INFORMACJA: Wpis został dodany drugi raz, ponieważ w poprzednim wpisie wystąpił błąd.
- Ohara
 

 

Hello, tutaj Nonna~!
Dzisiaj na JP wiele się wydarzyło - od dodania nowych kart po zakończenie eventu. Ale wracając do notki... Udało mi się zdobyć obie sr - You i Chikę. Niestety żadnej nie zidolizowałam, gdyż obijałam się trochę na tym evencie, heh...
Oto one:
Chika

You:

Żałuję, że się nie postarałam... Ich zidolizowane wersję są prześliczne. ;-;
Dodali też nowe karty z setu cheerleaderek - Urką jest tam Chika, a ssr Mari. I nie uwierzycie...
Wyscouciłam tą Mari! Boże, czuję się super, ta Mari jest prześliczna, kyah! Oficjalnie Mari wskakuje na drugie miejsce w moim rankingu aqours. Możecie zobaczyć te karty tutaj (nie zostaly jeszcze dodane do kolekcji) http://schoolido.lu/cards/
*EDIT: Karty zostały już dodane. - Ohara*

Na EN za to scoutłam za to ssr Hanayo:

Możemy też zdobyć logując się przez 5 dni bonusową kartę ur Nico, która BARDZO MI SIĘ NIE PODOBA. Moja pierwsza ur... Nie no, po prostu... //cries Nie żebym wybrzydzała czy coś, ale wolałabym jakąś lepszą kartę. Zresztą za chwilę skończą mi się dane i nie wiem czy zdobędę ją w tym tygodniu (promocja trwa do 10 grudnia).

Pocieszę się tym, że za chwilę dostanę na EN tą śliczną ur Hanayo... Dodali też nową piosenkę:

Bardzo łatwo można zdobyć na niej full combo na expercie (ja sfajciłam na przerwie trochę przez koleżanki, heh...) i bardziej wpasowuje się klimatem niż poprzednia. B)
Cóż, z mojej strony to tyle. Następna moja notka będzie o rozpoczęciu nowego eventu na jp B)
-Nonnachan
 

 

Cześć, tu Ohara!
Muszę zabrać się za ten wpis, bo jest wiele ciekawych rzeczy do opisania. Przynajmniej ciekawych dla mnie.

W piątek rozpoczęła się specjalna promocja z okazji ponad 5 milionów graczy w Love Live. Z tej okazji przez 6 dni otrzymujemy po jedynym love gemie a siódmego dnia... specjalną UR "Cherry Girl" Hanayo Koizumi. Promocja trwa do 10 grudnia, więc raczej żaden aktywny gracz jej nie przegapi.
Moim zdaniem karta jest urocza. No dobrze, to, że Pana siedzi w kieliszku jest dość dziwne, ale spójrzcie tylko na tą wisienkę! I ten jej wyraz twarzy. Nie mogę się już doczekać, kiedy ją otrzymam.
Wszystkie informacje o Hanayo:
schoolido.lu/cards/720/UR-Koizumi-Hanayo-promo-Smile/
A, ktoś z was odwiedzał powyższą stronkę, School Idol Tomodachi? Nie? Cóż. Mam tam profil, więc możecie obejrzeć wszystkie moje karty.
schoolido.lu/user/queenohara/

Ostatnio całkiem dobrze mi idzie z piosenkami na poziomie Expert. Chociaż przyznam, że z piosenką "Trouble Busters" zmagałam się od dłuższego czasu. Nienawidzę, kiedy dwie nuty są jedna za drugą. ;_;
Gameplay "Trouble Busters":
A teraz rzecz, której nie mogłam nie uwzględnić.
Dostałam kolejną kartę z solo yolo! :"

Jest to SR Riko Sakurauchi z kolekcji "Initial".
schoolido.lu/cards/929/SR-Sakurauchi-Riko-Initial-Cool/
W dodatku posiada skill perfect lock a jej atrybut to cool.
ZNOWU.
Nie mówi wam coś taka sytuacja? Bardzo podobna do tej z Maki, nie?
W każdym razie... karta jest ładna, ale nie jakoś ekstremalnie. Wolałabym jakąś Mari, ale jak dają coś lepszego niż Rare, to biorę.
W tej grze się nie wybrzydza.
Chociaż zdarza mi się to często.
- Ohara
 

 

Witajcie~~!
Tutaj Nonna, hehe. Dzisiejsza notka będzie dotyczyła eventu na jp, który skończy się za 3 dni i moich scoutów. Także, nie owijając w bawełnę, przechodzę do notki~!

Logując się dzisiejszego dnia mogliśmy otrzymać nową rarkę - Leah Kazuno i jeden zielony kupon. (zdobyłam rarkę Hanamaru)Jeśli ktoś nie zalogował się jeszcze lub nie gra na jp to będzie miał okazję kupić ją za niedługo w sklepie za 15 naklejek. Za niedługo też wyjdzie urka snowbard You - jako bonus logowania.
Wracając do eventu. Udało mi się zdobyć sr You:

Na razie mam 35 tyś punktów, więc muszę się pospieszyć, jeśli chce zdobyć Chikę i zidolizować You. Jeśli ktoś również gra na tym evencie to radzę jechać na technikalach - dzięki nim zdobyłam You w 2/3 dni. Nie jest to mój ulubiony rodzaj eventu, ale cóż, jeśli chce się dostać sr to trzeba wycierpieć. Mam nadzieję, że w następnym evencie dodadzą Riko lub w tym nadchodzącym Umi. ;v;
Wgl udało mi się zidolizować Ruby - zdobyłam jakimś cudem drugą i...

Oto ona~! CYaRon prześladują! Bardzo chciałabym zdobyć urkę Riko (lub w ogóle jakąś XD) z tego setu i liczę na to, że klab będzie łaskawy. Na EN za to scoutnęłam Rin:

Uwielbiam ten set, dziękuję ci Klab! <3 Gdy tylko zdobędę 20 naklejek zidolizuję ją. B)
I uwaga! Udało mi się w końcu zdobyć full combo na ostatnim hardzie z aqours, w którym go nie miałam:

Teraz już spokojnie mogę skupić się na expertach. ;v; Z mojej strony to już na tyle, następna notka będzie autorstwa Ohary. A jeśli chodzi o event to na pewno za 3 dni pojawi się jego podsumowanie... B)
-NonnaChan
  • awatar мιנυкυ ∂яєαмєя: @Kowalski, opcje!: Zielony kupon jest do wykorzystania jednorazowo. Umożliwia on 1 scout w Honor Scoutingu μ's lub Aquors. Można dostać z niego kartę Rare, Super Rare, Super Super Rare lub Ultra Rare. W zależności od naszego szczęścia. ^^ - Ohara
  • awatar Kowalski, opcje!: A ten zielony kupon to do czego?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Cześć! Tu Ohara.
Na wstępie chciałabym wspomnieć, że nasz blog ma już ponad 500 wyświetleń! Pewnie i tak połowa jest nasza, ale co z tego. xD
I tak, wygląd bloga się trochę zmienił. Mam nadzieję, że wam się podoba.
Ostatnia wiadomość, niestety przykra: Juleczqa przez co najmniej parę dni nie będzie dodawać wpisów, bo ma wiele innych, ważniejszych rzeczy do zrobienia. Ale wróci!

Powyżej widzicie zrzut ekranu z menu scoutingu z μ's. Tak się fajnie złożyło, że dzisiaj jako nagrodę z Challenge Festival'u zgarnęłam scouting ticket. Albo zielony bilecik, jak kto woli.
Dokładnie powyżej widzicie baner z promocją "Scout 11 for SR or above" oraz z Ultra Rare Kotori, Super Rare Umi, Eli, Honoką i Hanayo. Jest to pierwsza część z setu [kolekcji kart] "Dancer".
Jeśli ktoś chce sobie obejrzeć wszystkie karty z tej kolekcji, a są piękne, to zapraszam tu: schoolido.lu/collection/Dancer/
Więc skoro już miałam ten bilecik, to postanowiłam zrobić solo yolo. Dla tych, którzy nie są w temacie, gracze SIFu określają pojedynczy scout za 5 love gems lub za właśnie jeden scouting ticket mianem "solo yolo".
Dlaczego? Ponieważ robiąc właśnie talie losowanie, nigdy nie mamy gwarancji, że dostaniemy dobrą kartę (wyższą od Rare). W przeciwieństwie do scoutingu za 50 love gems, gdzie mamy promocję "Scout 11 times for SR or above", która gwarantuje nam, że dostaniemy przynajmniej jedną Super Rare kartę (bo ki się raz zdarzyło, że dostałam 3) i/lub Super Super Rare/Ultra Rare.
Krótko mówiąc: jest to skok w ciemno.
Ale czasem się opłaca...
Tak jak widzicie poniżej.

Tak, to SSR Maki Nishikino, z kolekcji "Initial". Wszystkie idolki z μ's i Aquors dostały po updacie 4.0 startowe, pierwsze SSR karty. Aquors w tym przypadku dostały także SRki oraz URki, ale te otrzymały już tylko drugoklasistki (Chika, You i Riko).
μ's otrzymały swe podstawowe SRki oraz URki na początku gry, więc jest ich bardzo dużo.
Kto ma ochotę zobaczyć wszystkie?
schoolido.lu/collection/Initial/

Jestem okropnie szczęśliwa, ponieważ pasuje ona do mojej Pany z tego samego setu.
I w dodatku to karta ze skillem "Perfect Lock"!
"A Little Unsettling" - co 23 nuty jest 29% szans na to, że timing window zostanie uruchomiony na 4.5 sekundy. Maki jest moją drugą najlepszą kartą z tą umiejętnością, zaraz po UR Kotori.
I świetnie wpasowuje się w mój team. ^^

I to by było na tyle, bo ten wpis i tak jest już długi.

Miłego wieczoru wszystkim!
- Ohara
  • awatar Miód malinaa..! <3: Gratuluję odwiedzin! Aww, wygląd bardzo mi się podoba, wszystko jest ze sobą tak idealnie zgrane, po prostu rewelacja!
  • awatar gość...: Oj tam, oj tam, liczniki na pingerze i tak kłamią. W rzeczywistości pewnie macie więcej wyświetleń. A u mnie przez pewien czas licznik szedł do tyłu haha :D Przyznam że pierwszy raz czytam o tej grze ale sądząc po tym co o niej piszecie podejrzewam że jest arcyciekawa i wciągająca. Ja niestety nie mam cierpliwości do bardziej skomplikowanych gier ale w takie prostsze lubię tak dla relaksu zagrać sobie czasami :) Pozdrawiam :)
  • awatar мιנυкυ ∂яєαмєя: @Kowalski, opcje!: Dokładnie. - Ohara
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Hello, tutaj Nonna~!
Dawno mnie tutaj nie było, za co przepraszam. A co do notki: Niedawno zakończył się event, w którym do wygrania były rockowe Rin i Nozomi. Udało mi się zdobyć Rin i ją zidolizować, lecz niestety nie udało mi się zidolizować Nozomi... Wyglądają one tak:


Szkoda tylko, że przegapiłam rockowe BiBi bo były one super. ;_; Odkuję się na EN...
Ale to nie koniec~! Wczoraj wszedł event, w którym do zdobycia są You i Chika! Karty wyglądają tak:
http://b3.pinger.pl/a406d6b9f2a82370a9a1e132691c4dec/card_1044_t.png
http://b2.pinger.pl/fbd2ce4c9558f3daac33b7a795e8d89a/card_1044.png
http://b3.pinger.pl/4daf99b1edce051213b22db6c09556f7/card_1043_t.png
http://b2.pinger.pl/540156f726dfd34884f645b76078452b/card_1043.png
*Ohara chamsko wpiernicza się do wpisu* Ja tylko chciałam dodać, że więcej o evencie znajdziecie tu: schoolido.lu/events/Score%20Match%20Round%2028/ *Ohara spiernicza*

Pierwsza do zdobycia jest You. Mi samej brakuje około 1000 punktów do jej zdobycia, ale liczę, że nazbieram na nią w miarę szybko... Uwielbiam zidolizowane karty. ;-; <3
Niedawno też wyszły nowe karty i.... Riko, boże, jesteś wspaniała, moja waifu, wyjdź za mnie. (karty możecie zobaczyć tutaj: http://schoolido.lu/cards/ )
Sama mam już zidolizowaną Ruby z tego setu i liczę na to, że może kiedyś zdobędę urkę Riko...
/Nonnachan
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Cześć, tu Ohara!
Ten wpis miał pojawić się wczoraj, ale z jakiegoś powodu, pinger nie chciał go dodać. Heh.

Wczoraj swoje urodziny obchodziła Rin Hoshizora, pierwszoklasistka z μ's.
Spóźnione życzenia ode mnie dla marchewki. ;w;
I oczywiście, z tej okazji otrzymywaliśmy 5 love gems.

Nie bez powodu w tytule znajduje się imię "Maki". Pamiętacie jeszcze mój poprzedni wpis o Challenge Festival'u? Jeśli tak, to dobrze, a jeśli nie... to nic. xD
Tak, wczoraj udało mi się zdobyć SR Maki Nishikino, z kolekcji "Easter" lub "Happy Easter".
Jestem bardzo zadowolona, bo to pierwszy ChalFest na EN. I w ogóle to pierwszy w jaki gram, heh.
A Maki na moim panelu głównym prezentuje się tak:

Miejsce w rankingu zajmuję także dość dobre.

Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. Do końca eventu jeszcze długa droga...
- Ohara
  • awatar мιנυкυ ∂яєαмєя: @Kowalski, opcje!: No, ja serdecznie polecam, bo gra jest warta pobrania jej. A jeśli interesuje cię sam gameplay, to odsyłam do trzeciego wpisu, gdyż tam zamieściłam filmik (co prawda nie mój), gdzie ktoś przechodzi piosenkę "Anemone Heart" na 4 stopniu trudności. ^^
  • awatar Kowalski, opcje!: Zastanawiam się czy nie zacząć w to grać. Nie kumam za bardzo o co chodzi, ale zasady chyba gdzieś znajdę.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Dobry wieczór wszystkim czytelnikom!
Jestem nowa w składzie tego bloga, a więc pozwólcie, że wam się przedstawię...
Gram w Love Live! School Idol Festival od około...2 lat? takiego...
Nie maniaczyłam, wchodziłam raz na miesiąc lub pół miesiąca, a więc jakiegoś super dużego rank'a (Tak to się odmienia? xDD) to ja nie mam... Gram na EN, od niedawna na JP...
Tragicznie może i nie jest, w końcu 54 rank (prawie 55 ^^)no ale szału ni ma...
Tak poza tym moimi ulubionymi idolkami z LLSIF i LL Sunshine są :

1. Maki/Umi i Kanan (nie wybiorę, nie umiem >.< )
2. Nozomi i Mari/Riko (Tu również nie potrafię ;-; )
3. Eli i Yoshiko/You :33

A więc pokażę wam jeszcze moje URki...
Kogo obchodzi to, że są promocyjne? xD
Oto one:


To chyba na tyle...

Dziękuję i dobranoc. ~Juleczqa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Cześć!
Tutaj Ohara, hyhy.
Dzisiejszy wpis jest dość... rozmaity. Chyba nikonu to nie przeszkadza?
Dobra, na początek zacznijmy od eventu, którego rozpoczęcie będzie miało miejsce jutro rano. Będzie to... Challenge Festival.
Spodziewałam się WSZYSTKIEGO, tylko nie tego.
W dodatku jest to event przewidziany na wiosnę, z SR kartą "Happy Easter" Maki.
Przypomnę, że mamy koniec października.

Brawo KLab, po prostu brawo. Może kupić wam kalendarz?
A tak poważniej, to już wcześniej zapowiadene było wprowadzenie "nowej" formy eventu, jaką jest Challenge Festival. Chociaż mogli moim zdaniem poczekać z tym do marca, ewentualnie kwietnia... ale nie narzekam.
Także spodziewajcie się z mojej strony jakiegoś poradnika o tym festiwalu.

Dostałam plakietkę z Elicchi za przejście "Arifureta Kanashimi no Hate".
Nie będę się rozpisywać, tylko odsyłam do poprzedniego wpisu Nonny o tytułach. xD
Najlepsze zostawiłam na koniec: zidolizowałam SR "China Dress" Nozomi!
Moja wymarzona karta odkąd zaczęłam grać w SIF.
Co tu mówić, ona jest po prostu piękna.




I to już na tyle. Do napisania, hyhy.
- Ohara
 

 

Hello~!
Dzisiaj Nonna przedstawi wam trochę dziwny poradnik, a mianowicie - jak zdobyć upragniony title. Powiem wam szczerze, że ja sama niezbyt wiedziałam jak zdobyć dany do... przedwczorajszego dnia. Kc Angielska wersjo, z jp mało rozumiałam. <3
Więc co to jest ten title? To właśnie ten znaczek, który nas reprezentuje.

Żeby zdobyć dany title trzeba wykonać konkretne zadania od gry. Na start dostajemy 3 znaczki startowe - szkołę u's czyli Otokinizę, szkołę aqours czyli Uranohoshi i Just Joined.
Tutaj macie poradę jak zdobyć konkretny znaczek:
I Love Lives - trzeba "wyczyścić" 100 piosenek.
Full Combo - trzeba przejść 50 piosenek z full combem. (opłaca się, uwierzcie)

BFF - trzeba zdobyć jednego znajomego/przyjaciela.

Printemps - trzeba przejść piosenkę Love marginal, mając w teamie tylko Honokę, Kotori i Hanayo. (nie trzeba mieć po trzy idolki, można kombinować np. 5 Kotori, 1 Honoka i 3 Hayano) Gdy je przejdziemy, gra da nam jeszcze 3 piosenki do wyczyszczenia (dostaniemy dwie nowe)

Lily White - trzeba przejść piosenkę Shiranai Love (japoński - 知らないLove*教えてLove), mając w teamie tylko Umi, Rin i Nozomi. Gdy je przejdziemy, gra da nam jeszcze 3 piosenki do wyczyszczenia.

Bibi - trzeba przejść piosenkę Diamond Princess no Yuuutsu (japoński - ダイヤモンドプリンセスの憂鬱) mając w teamie tylko Nico, Eli i Maki. Gdy je przejdziemy, gra dam nam jeszcze 3 piosenki do wyszyczenia.

Otonokizaka Academy First Years - trzeba przejść piosenkę Hello, Hoshi wo Kazoete (Hello,星を数えて), mając w teamie tylko Rin, Maki i Hanayo. (dostaniemy ją dopiero na 150 levelu)

Otonokizaka Academy Second Years - trzeba przejść piosenkę Future style, mając w teamie tylko Umi, Honokę i Kotori. (dostaniemy ją dopiero na 154 levelu)

Otonokizaka Academy Third Years - trzeba przejść piosenkę ?←HEARTBEAT, mając w teamie tylko Nozomi, Nico i Eli. (dostaniemy ją dopiero na 152 levelu)

No i teraz na idolki:
Honoka Fan - trzeba przejść piosenkę Someday of my life, mając same Honoki w teamie. (dostaniemy ją na 110 levelu)

Umi Fan - trzeba przejść piosenkę Yuuki no Reason (jp. 勇気のReason), mając same Umi w teamie. (dostaniemy ją na 116 levelu //rango 116, przybywaj)

Kotori Fan - trzeba przejść piosenkę Blueberry Train (jp. ぶる~べりぃ♡とれいん), mając same Kotori w teamie. (dostaniemy ją na 112 levelu)

Hanayo Fan - trzeba przejść piosenkę Kodoku na Heaven(jp. 孤独なHeaven), mając same Hanayo w teamie. (dostaniemy na 108 levelu)

Rin Fan - trzeba przejść piosenkę Koi no Signal Rin rin rin! (jp. 恋のシグナルRin rin rin!), mając same Rin w teamie. (dostaniemy ją na 118 levelu)

Maki Fan - trzeba przejść piosenkę Daring!!, mając same Maki w teamie. (dostaniemy ją na 114 levelu)

Nico Fan - trzeba przejść piosenkę Mahoutsukai Hajimemashita! (jp. まほうつかいはじめました!), mając same Nico w teamie. (dostaniemy ją na 120 levelu)

Nozomi Fan - trzeba przejść piosenkę Jun'ai Lens (jp. - 純愛レンズ), mając same Nozomi w teamie. (dostaniemy ją na 121 levelu)

Eli Fan - trzeba przejść piosenkę Arifureta Kanashimi no Hate (japoński - ありふれた悲しみの果て), mając same Eli w teamie. (dostaniemy ją na 106 levelu)

*Ohara wchodzi* To teraz ja się szybciutko wtrącę. XD Mam wszystkie tytuły, z wyjątkiem "Rin Fan" i "Eli Fan", hyhy. B) A tutaj macie zdjęcia moich tytułów, więc prawie wszystkie możeciecie sobie zobaczyć. ^^ *Ohara wychodzi*


No i w sumie.. to tyle. Jest więcej znaczków co prawda, ale starałam się opisać te najważniejsze(?) XD Wybacz Ohara za taki durny poradnik... Chociaż mam nadzieję, ze komuś pomogłam!
SWOJĄ DROGĄ JARAM SIE, CZUJĘ SIĘ SUPER, DOSTAŁAM W KOŃCU MOJA 1 UR (Co prawda gdy zaczęłam grać w sierpniu to miałam jedną urke, mianowicie Pool Rin, ale, że telefon mi się wyczyścił, a nie miałam kodu.... to konto niestety przepadło)

You... oficjalnie kocham cię mocniej, zrobię ci pro arta, postawię ci pomnik AHDJFJSFHWEH. Kocham ENG wersję, JP - wal się.
Co do następnego wpisu to oczekujcie czegoś od Ohary~! B)
Pozdrawiam - Nonnachan~!
 

 

Cześć!
Tutaj Ohara. Dzisiaj powracam do was z wpisem na temat jednej z trdniejszych piosenek na poziomie Expert - mowa tuyaj o "Anemone Heart".
Jednak czy ta piosenka jest aż tak trudna do przejścia? Czy może istnieje jakaś... metoda?
*Pełen gameplay "Anemone HHeart":
Owszem, piosenka na pewno nie jest łatwa, i na pewno może sprawiać kłopot początkującym graczom, którzy co dopiero zaczęli przygodę z piosenkami na wyższym poziomie. Ale ja odkryłam ostatnio interesujący... sposób, który w przypadku "Anemone Heart" się sprawdził.

(Zrzuty ekranu nie są "najświeższe", więc mam nadzieję, że wybaczycie. XD)
Jak widać u góry, znajduje się tam informacje o wykonaniu full combo, oraz cała moja drużyna. Są to karty o różnych wartościach i atrybutach. Co łączy je prawie* wszystkie?
*Rin, druga karta od góry po prawej stronie, nie jest kartą perfect lock.
Otóż to, są to karty posiadające skill (specjalną umiejętność, uaktywniającą się podczas live'a, jakby ktoś nie wiedział) "perfect lock", czy też przez grę nazywany "timing window".
Co to daje? Co ileś nut, zmienia wszystkie GOODs i GREATs w PERFECTs. Przez określony czas, oczywiście. To zwiększa naprawdę mocno naszą szansę na dostanie full combo. Oczywiście, nie można oczekiwać, że pierwszy raz grając w jakąś piosenkę, tak po prostu ją "zmaksujemy".

Nie jestem pewna, czy to przypadek, czy swego rodzaju sposób. Ostatnio też zdarzyło mi się kilkakrotnie dostać pełne combo na innych piosenkach z właśnie z tymi kartami, więc... w sumie ciężko powiedzieć.




(Powyżej pokazane piosenki to: "Dancing Stars on Me!" oraz "Shiranai Love Oshiete Love"
To tyle na ten wpis. Oczekujcie wpisu od Nonny (o ile ktoś w ogóle to czyta, lol). Życzę miłego wieczoru!
- Ohara
 

 

Ohayo~!
To teraz moja kolej na przedstawienie - jestem Nonna i będę prowadziła ten blog z Oharą. Jak wnioskować można z pierwszej notki bedę pisać o JP wersji Love Live School Idol Festival, a Ohara o EN wersji.
Love Live School Idol Festival to gra muzyczna, gdzie trzeba mieć niestety zręczne palce. (Jezu, jak to brzmi...) Ach, i dużo szczęścia w losowaniu kart! Ja niestety go nie posiadam...
W sif gram już ponad... miesiąc? Mam 91 range i nadal żadnej urki... Chociaż lepiej mi idzie niż kiedyś. Gram też na ENG od 4 dni, ale zdecydowanie lepiej ogarniam JP wersje. Moimi ulubionymi idolkami są Umi i Riko. Best waifu's.
A oto moje skromne konto i ta śliczna, eventowa Rin. Mam nadzieję, ze uda mi się zdobyć jeszcze jedną i zidolizować... I pragnę tą Nozomi. Obiecałam sobie, że kiedyś zdobędę wszystkie idolki z kolekcji Rockowej i zrobię to... I urkę też zdobędę. ;-;

No to w sumie... tyle? Kolejna notka jak się domyślacie będzie autorstwa Ohary. Ja, jeśli mi się uda postaram się zrobić jakiś krótki poradnik. XD
-Nonna
 

 

Cześć!
Tutaj Ohara, a jak można wywnioskować po tytule, to będzie coś w rodzaju wstępu, rozpoczęcia... czy coś.
Więc sprawy mają się tak: ten blog będziemy prowadzić we dwie, ja i Nonna. W wpisach Nonny znajdziecie nowinki z japońskiego serweru LLSIF, potocznie zwanego JP. Ewentualnie - JPN.
Ja zaś będę robić wpisy (od niedawna) globalnym serwerze, czyli EN. Jest to połączenie angielskiego i koreańskiego serweru, ale kogo to obchodzi, lol.
Coś więcej o Love Live? Jest to gra muzyczna oparta na anime Love Live! School Idol Project oraz Love Live! Sunshine!. Mechanik gry nie będę tłumaczyć, bo po pierwsze jestem leniem, a po drugie, to byłby materiał na mniej więcej dwa wpisy. x'D
Co będzie pojawiać się na blogu? Cóż, nie wiem, co tam jeszcze planuje Nonna, ale mogę powiedzieć, że na pewno zrobię kiedyś wpis o technikach "solo yolo". O ile można tak to nazwać. XD
Ja w SIF gram od... czerwca? No, może zaczęłam pod koniec maja. To i tak bez znaczenia.
Aktualnie mam rank 141, i nie ukrywam, jestem małą maniaczką, heh.

Moije ulubione postacie to Nozomi i Mari, która zresztą widnieje na nagłówku tego wpisu, bloga, na tle i avatarze. :'v
Myślę, że to by było na tyle. Kolejny wpis raczej będzie autorstwa Nonny, a co będzie dalej?
Cóż... tego nie wie nikt.
- Ohara
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›